lunes, 17 de noviembre de 2014

CAPÍTOL 1. L' ELECCIÓ DEL REI

Si no estic equivocada en aquest capítol les bèsties (animals) començen a discutir sobre l'elecció del nou rei. La rabosa conveç a l'ós, la pantera i el lleopard de que el lleó deuría de ser el rei, per aconseguir-ho comparà la situació amb l'elecció d'un nou bisbe.
Durant el seu regnat el lleó es va menjar al fill del bou i del cavall aleshores, cabrejats, tots dos es van posar al servici d'un home. Tant el bou con el cavall estaven descontents amb el tracte de l'home fins que un dia el bou es va assabentar que prompte el mataríen i decidí tornar a la seua terra.

No hay comentarios:

Publicar un comentario